{"id":144,"date":"2020-07-30T10:35:44","date_gmt":"2020-07-30T10:35:44","guid":{"rendered":"https:\/\/psx.com.hr\/?p=144"},"modified":"2020-07-31T19:03:19","modified_gmt":"2020-07-31T19:03:19","slug":"horizon-forbidden-west-new-region-novi-detalji","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/psx.com.hr\/horizon-forbidden-west-new-region-novi-detalji\/","title":{"rendered":"Horizon Forbidden West New Region novi detalji"},"content":{"rendered":"

Neki \u0107e gledatelji\u00a0 mo\u017eda prepoznati lokaciju sljede\u0107e regije koju \u0107e Aloy posjetiti. Prema slu\u017ebenom izdanju \u010dasopisa PlayStation Magazine (izdanje za septembar 2020.<\/a>\u00a0), igra \u0107e biti postavljena izme\u0111u Utaha i Tihog oceana, a San Francisco i dolina Yosemite potvr\u0111uju se kao lokacije na kojima igra\u010di mogu istra\u017eiti.\u00a0Na ovoj je vremenskoj liniji \u010duveni most Golden Gate ve\u0107 pao u ocean, ali igra\u010di \u0107e i dalje primijetiti dvije crvene kule obrasle biljnom vrstom.\u00a0To im omogu\u0107uje dobru orijentaciju prilikom istra\u017eivanja zemlje.\u00a0U dnu palog mosta je metalni vrag klase Horus.<\/p>\n

Direktor igara Mathijs De Jonge podijelio je kako su mogli prikazati vi\u0161e detalja o svijetu u odnosu na originalnu igru.<\/p>\n

Dodatnom snagom PS5 mo\u017eemo u\u010diniti svijet jo\u0161 detaljnijim, \u017eivopisnijim, uronjenijim.<\/p><\/blockquote>\n

Odre\u0111eni prizor iz prikolice prikazuje posebno \u010dudan prizor Aloya kako jasno provjerava znak iz Kineske \u010detvrti, dok iz njega izlazi zmaj.\u00a0Tako\u0111er je sugerirano da je San Francisco razoren velikim potresom jer je zemlja pukla i u neredu.<\/p>\n

<\/div>\n

Zemlji\u0161te je tako\u0111er prepuno novih divljih \u017eivotinja, kako \u017eivih, tako i mehani\u010dkih.\u00a0Prikolica je ve\u0107 otkrila nekoliko ovih mehani\u010dkih zvijeri koje Aloy treba ponovno skenirati i prou\u010diti budu\u0107i da je rije\u010d o novoj regiji.\u00a0Ako uspije zavr\u0161iti studij, mo\u017ee prona\u0107i slabosti koje ih lako mo\u017ee pobijediti ili kontrolirati po potrebi.<\/p>\n

Otkriveno je nekoliko mehani\u010dkih zvijeri.\u00a0Shellsnapper se mo\u017ee na\u0107i u obalnim linijama i mo\u010dvarama, Snapjaws su poput krokodila i mogu se na\u0107i u sada ve\u0107 potopljenoj trajektnoj zgradi, a Sunwings se mo\u017ee vidjeti kako leti preko kalifornijskog sada tropskog bioma.\u00a0I ne, nema slu\u017ebene potvrde ako se Sunwings mo\u017ee ukrotiti.<\/p>\n

Aloy \u0107e se tako\u0111er suo\u010diti s bijesom prirode u obliku oluja Supercell.\u00a0Nanosi veliku \u0161tetu i mijenja se u svijetu s obzirom na to da je direktor igre zadirkivao sve da je to uzrok poplave kanjona i polja.\u00a0Ove oluje tako\u0111er proizvode “crvene iskre elektri\u010dne energije” koje rezultiraju crvenim udarcem.\u00a0Zarazuje zemlju i divlje \u017eivotinje i usjeve oslabljuju i ve\u0107inu vremena umiru.<\/p>\n

Igra\u010dki studio Guerilla Games jo\u0161 uvijek te\u0161ko radi s ovim nadolaze\u0107im naslovom i nadamo se da \u0107e postati jo\u0161 jedno remek-djelo poput svog prethodnika.\u00a0Horizon Forbidden West sti\u017ee negdje sljede\u0107e godine.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Neki \u0107e gledatelji\u00a0 mo\u017eda prepoznati lokaciju sljede\u0107e regije koju \u0107e Aloy posjetiti. Prema slu\u017ebenom izdanju \u010dasopisa PlayStation Magazine (izdanje za septembar 2020.\u00a0), igra \u0107e biti postavljena izme\u0111u Utaha i Tihog oceana, a San Francisco i dolina Yosemite potvr\u0111uju se kao lokacije na kojima igra\u010di mogu istra\u017eiti.\u00a0Na ovoj je vremenskoj liniji \u010duveni most Golden Gate ve\u0107 […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":145,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"pagelayer_contact_templates":[],"_pagelayer_content":"","footnotes":""},"categories":[3],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/psx.com.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/144"}],"collection":[{"href":"https:\/\/psx.com.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/psx.com.hr\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/psx.com.hr\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/psx.com.hr\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=144"}],"version-history":[{"count":3,"href":"https:\/\/psx.com.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/144\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":149,"href":"https:\/\/psx.com.hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/144\/revisions\/149"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/psx.com.hr\/wp-json\/wp\/v2\/media\/145"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/psx.com.hr\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=144"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/psx.com.hr\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=144"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/psx.com.hr\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=144"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}