Horizon Forbidden West Update 1.07 dodaje opciju “Uvijek isključeno” za korisničko sučelje

Guerrilla Games objavila je ažuriranje Horizon Forbidden West 1.07 (PS5 verzija 1.007) koje dodaje novu opciju “Always Off” za korisničko sučelje, ispravke grešaka u stranskoj potrazi, poboljšanja načina rada za fotografije i još mnogo toga! U nastavku čitajte bilješke o zakrpi Horizon Forbidden West 9. ožujka.

Napomene o zakrpi za Horizon Forbidden West Update 1.07 | Horizon Forbidden West Update 1.007 Napomene o zakrpi | Napomene zakrpe za Horizon Forbidden West 9. ožujka:

Bug zakrpe:

Riješen je problem u glavnoj misiji ‘Reach for the Stars’ gdje potraga ne bi napredovala ispravno ako bi se prvi upalio drugi konektor za shuttle kabel.
Riješen je problem u glavnoj misiji ‘Reach for the Stars’ gdje je igrač mogao izaći iz prostora za igru.
Riješen je problem u glavnoj misiji ‘The Embassy’ gdje će jureći natrag kroz vrata Barren Light tijekom Veleposlanstva igrač zaglaviti u Barren Light.
Riješen je problem u glavnoj misiji “Death’s Door” gdje je igrač mogao pozvati svog konja u podzemnoj lokaciji.
Riješen je problem u glavnoj misiji “Death’s Door” gdje igrač nije mogao komunicirati s konzolom.
Riješen je problem u glavnoj zadaći ‘More pijeska’ gdje se cilj izrade ronilačke maske netočno ažurirao, blokirajući napredak.
Riješen je problem u glavnoj misiji ‘Thebes’ gdje se igrač mogao provući kroz geometrijsku prazninu u blizini Podvodne elektrane i ispasti iz svijeta.

Sporedne misije

Ispravljen je problem u sporednoj misiji ‘Breaking Even’ gdje igrač nije mogao razgovarati s Porgufom da preda zadatak ako je Talanah također bila prisutna u Camp Nowhereu.
Riješen je problem u sporednoj misiji ‘Sjena na zapadu’ gdje je ponovno učitavanje spremanja moglo ponovno pokrenuti igrača izvan zatvorenog prostora za borbu.
Riješen je problem u sporednoj misiji ‘Blood Choke’ gdje je Atekka mogla bez reakcije izvan Thornmarsha ako bi se igrač približio iz određenog smjera.
Ispravljen je problem u sporednoj misiji ‘A Soldier’s March’ gdje je Penttoh mogao prestati reagirati dok se kreće prema planinskom vrhu, blokirajući tako napredovanje.
Ispravljen je problem u sporednoj misiji ‘The Second Verse’ gdje se cilj “Razgovaraj sa Zo” ne ažurira nakon napuštanja sporedne misije na pola puta.
Riješen je problem u sporednoj misiji ‘Noći svjetla’ gdje se cilj “Okupite Gizmo” ne ažurira.

Svjetske aktivnosti

Riješen je problem u utrkama Gauntlet gdje u rijetkim slučajevima utrka nije započela nakon završetka treninga.
Riješen je problem u utrkama Gauntlet gdje se dolazak na posljednje mjesto mogao računati kao pobjeda.
Riješen je problem u Gauntlet Run: The Stillsands, gdje je igrač mogao biti upućen da igra aktivnost prije nego što se aktivnost može pokrenuti.
Riješen je problem s ugovorom o spašavanju Neuhvatljivog Fanghorna gdje se potraga ponekad ne bi završila ispravno.
Riješen je problem s ugovorom o spašavanju Neuhvatljivog Fanghorna gdje se tragovi stroja ne bi pokazivali ako bi igrač brzo otputovao tijekom cilja.
Riješen je problem s ugovorom o spašavanju ‘Ravager Cannon’ gdje se cilj nije ispravno ažurirao ako je igrač odvojio jedan od topova s velikom štetom, velikim napadom suza.
Riješen je problem s kampom Eastern Lie Regalla gdje bi učitavanje spremanja napravljenog kod logorske vatre stavilo Aloy na drugu logorsku vatru.
Riješen je problem u ugovoru o spašavanju drevnih relikvija, gdje bi cilj “Skupite drevne relikvije” ostao zaglavljen 2/3.
Riješen je problem u Regalla Camp Devil’s Grasp gdje se neprijatelji možda neće ponovno pojaviti nakon ponovnog učitavanja igre spremanja tijekom cilja “Ubiti vođu pobunjenika”.
Riješen je problem u Rebel Outpost Jagged Deep gdje se igrač mogao teleportirati preko karte prilikom ponovnog učitavanja igre spremanja.
Riješen je problem u Sunken Cavern: The Gouge, gdje je igrač mogao plivati kroz rupu u zidu špilje.

UI/UX

Dodana je opcija “Uvijek isključeno” za oružje i streljivo, te alate i napitke u Custom HUD opcijama.
Popravljeno nekoliko ikona odjeće koje su koristile pogrešnu imovinu u izborniku inventara.
Riješen je problem s kartom gdje bi se događalo neprirodno kretanje kada se pogled centrira na igrača ili cilj misije.

Grafika

Dodan je glatkiji prijelaz između slojeva oblaka Tropospheric i Cirrus i bolje usklađivanje boja oblaka Anvil i Cirrus superćelije.
Riješen je problem s vrlo velikim nizom visokog izreza gdje bi model prikazivao detalje niske razine na određenoj udaljenosti.
Napravljeno je višestruka podešavanja vegetacije kako bi se poboljšala kvaliteta slike u načinu rada Favor Performance.
Ispravljen je slučaj treperećeg bijelog svjetla u glavnoj misiji ‘Death’s Door’.
Poboljšana stabilnost dubinske oštrine tijekom kinematografije.
Smanjeni artefakti iskoračenja iz SSAO-a u ekstremnim situacijama izbliza
Smanjene promjene zasićenja pri zamućenju pokreta.
Poboljšana kvaliteta i stabilnost sjenki.
Poboljšana kvaliteta trave u specifičnim situacijama.

Performanse i stabilnost

Višestruki popravci rušenja.
Popravljeno nekoliko slučajeva u kojima bi se NPC-i i teksture vidljivo ulijevale na PS4™ kada bi se igrač velikom brzinom približio naselju.
Popravljeno nekoliko slučajeva u kojima bi se ekrani za učitavanje ili crni zasloni nenamjerno aktivirali.
Riješen je problem s streamingom nakon što je preskočen slijed završnih kredita.

Poboljšanja Photo Mode

Povećana preciznost u preciznom načinu rada kako bi se omogućila mnogo veća kontrola pri orijentaciji i pomicanju fotoaparata, osobito kada se koriste velike žarišne duljine i veliki otvor blende.
Minimalna udaljenost fokusa smanjena je na 5 cm što omogućuje kreativnije snimke i makro fotografiju.
Film se vratio na 35 mm punog kadra, za jasniju žarišnu duljinu i DOF prijevod te intuitivniji odabir žarišnih duljina za virtualne fotografe.
Dodano mnogo više žarišnih duljina za pokrivanje raspona između 10 mm i 300 mm u punom kadru od 35 mm što omogućuje kreativniji izraz.
Dodano podudaranje vidnog polja za zadanu kameru.
Povećan je radijus koji fotografi mogu koristiti oko Aloya s 5 na 10 metara.
Razna mala poboljšanja kvalitete života.
Pravokutnik automatskog fokusa i mreža Pravilo trećeg sada su skriveni kada se koristi opcija Sakrij korisničko sučelje.
Riješen je problem u kojem je efekt moire mogao biti vidljiv na koži likova tijekom snimanja krupnog plana.

Ostalo

Popravljen je problem sudara kamere koji bi se ponekad javljao kada je igrač montiran i manevrirao u blizini prepreka određene visine.
Popravljeno nekoliko problema s animacijom kod NPC-a u naseljima.
Nešto povećana cijena streljiva za tehniku oružja Propelled Spike iz razloga ravnoteže igre.
Popravljen je slučaj u kojem je Aloy mogla zaglaviti unutar geometrije u naselju Memorial Grove kada je pokušala iskočiti kroz rupu u zidu.
Riješen je problem u kojem se činilo da igra nakratko visi nakon preskakanja niza završnih kredita.
Riješen je problem u kojem je poteškoća “Preseti igre” operativnog sustava PS5 nadjačala razinu težine u igri.
Riješen je problem u kojem bi interaktivni objekti ponekad gubili sudar, uzrokujući da igrač propadne kroz objekt.
Riješen je problem u kojem je igrač mogao pasti kroz svijet kada brzo putuje dok je na konju.

POZNATI PROBLEMI

Trenutno istražujemo nekoliko problema koje je prijavila zajednica. Napominjemo da ti problemi još nisu riješeni u ovoj zakrpi, ali ih naši timovi istražuju s visokim prioritetom.

U ovoj zakrpi, tim je napravio nekoliko podešavanja vegetacije kako bi poboljšao kvalitetu slike u načinu rada Favor Performance. Javite nam svoje povratne informacije. Tim će nastaviti istraživati prijavljene grafičke probleme u vezi s svjetlucanjem, izoštravanjem i zasićenošću zaslona.
Neki igrači su izvijestili da se Firegleam ikone ne uklanjaju s karte nakon interakcije s njima; ovo će se uskoro popraviti!
Neki su igrači izvijestili da se određene glazbene pjesme ponavljaju tijekom reprodukcije. Uključili smo djelomični popravak kako bismo spriječili da se ovaj problem dogodi u zakrpi 1.06, ali još uvijek tražimo popravak za igrače koji se susreću s tim problemom. Ako naiđete na to, upotrijebite obrazac za podršku da pošaljete video gdje i kada se glazba može čuti.

Share
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x