Elden Ring napravio je uspješan početak u maloprodaji u SAD-u, prema tvrtki za istraživanje tržišta NPD Group.
Od Softwareove igre, koja je objavljena tek 25. veljače, debitirala je i kao najprodavaniji naslov mjeseca i 2022. godine do danas, rangiran po prodaji u dolarima.
Na temelju prodaje u mjesecu lansiranja, Elden Ring je također već peti najprodavaniji naslov u 12-mjesečnom razdoblju koje završava u veljači 2022., izjavio je u petak analitičar NPD-a Mat Piscatella.
Prodaju u mjesecu lansiranja igre poboljšale su samo one druge igre objavljene prošle godine, Call of Duty: Vanguard iz studenog 2021.
Čini se da je Elden Ring najuspješnija igra From Software do sada. Njegovo izdanje u Velikoj Britaniji bilo je najveće lansiranje za igru osim FIFA-e ili Call of Duty od Rockstarovog Red Dead Redemption 2 2018.
I to je Steamova šesta najveća igra ikada u smislu istovremenih igrača, s najviše 950.000 – više od sedam puta više od Dark Soulsa III.